Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rebranding fotbalového klubu SK Slavia Praha a jeho dopad na marketingovou komunikaci
Kalous, Tomáš ; Ortová, Nina (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá rebrandingem klubu SK Slavia Praha provedeného v roce 2022, konkrétně pak se zaměřením na postoje a pohledy fanoušků na novou vizuální identitu. Ačkoliv byla změna vizuální identity přijata pozitivně profesionály, klub Slavia Praha nezveřejnil šetření, které by potvrzovalo či vyvracelo, zdali tomu tak bylo i v případě cílové skupiny v podobě fanoušků. Tato práce se skládá ze tří částí - teoretických východisek, brandingu sportovních klubů a výzkumné části Ty nejprve přináší vhled do problematiky řízení značky, dále pak detailněji popisují branding vybraných sportovních klubů z tuzemska i ze zahraničí, a to včetně popisu rebrandingu klubu SK Slavia Praha v roce 2022 a jeho vliv na marketingovou komunikaci. Výzkumná část přibližuje popis výzkumu a prezentaci analýzy výsledků, které byly provedeny metodou otevřeného kódování po individuálních hloubkových rozhovorech. V diskusi pak autor poskytuje vhled do vnímání nové identity primární cílovou skupinou komunikace klubu a zároveň poskytuje doporučení pro další komunikaci klubu. Z výsledku výzkumného šetření vyplývá, že cílová skupina přijala rebranding pozitivně a tato praktika tak splnila cíle, které si klub vytyčil.
Public Relations v kontextu vybrané kauzy ve fotbalovém prostředí
Hanuš, Marek ; Kaprálková, Michaela (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Public relations v kontextu vybrané kauzy ve fotbalovém prostředí Cíle: Hlavním cílem této práce je analyzovat a porozumět roli public relations při řešení a zvládání kontroverzních situací ve fotbalovém prostředí v rámci odlišného vnímání určité problematiky a vyhodnotit působení public relations klubu ve vybrané kauze. Metody: V této práci byly využity kvalitativní metody - analýza textů, dokumentů, webových stránek, sociálních sítí, tiskových zpráv nebo vyjádření klubů a stakeholders. K zajištění vyšší objektivity a věrohodnosti závěrů bylo také využito metody triangulace. Výsledky: Zvolenou kauzou pro tuto práci bylo odvetné utkání Evropské ligy mezi týmy Rangers FC a SK Slavia Praha a následné obvinění z rasismu vůči slávistickému obránci Ondřeji Kúdelovi. Tato kauza vyvolala celosvětovou odezvu. V rámci provedeného výzkumu lze konstatovat, že Slavia se v této situaci úspěšně vyrovnala s výzvami public relations. Z pohledu strategií public relations se klub nejprve postavil za svého hráče a odmítl jakékoli spojení klubu a hráče s rasismem, čímž získal na důvěryhodnosti u české veřejnosti. Následně se zaměřil na snížení napětí široké veřejnosti prostřednictvím sdělení, která potvrdila jeho pevný postoj vůči rasismu a diskriminaci. Dalším krokem bylo vydání prohlášení, ve kterém klub...
Užitky fotbalového utkání SK Slavia Praha pro diváky
Kalvas, Pavel ; Štědroň, Jakub (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Užitky fotbalového utkání SK Slavia Praha pro diváky Cíle: Cílem diplomové práce je identifikace a popis jednotlivých užitků plynoucích divákům z návštěvy fotbalového utkání SK Slavia Praha v aktuální sezóně 2022/2023 na domácím stadionu. Následně pomocí marketingového výzkumu bude zjištěna spokojenost přímých diváků s užitky, které jim klub nabízí v souvislosti s návštěvou domácích utkání SK Slavia Praha. Metody: V diplomové práci byly použity kvantitativní i kvalitativní metody výzkumu. Jednalo se tedy o smíšený výzkum. Pro získání potřebných dat bylo využito osobního pozorování, polostrukturovaných rozhovorů a metody elektronického dotazování. Pomocí kvantitativního výzkumu byla zjištěna spokojenost přímých diváků s dílčími užitky fotbalového utkání SK Slavia Praha na domácím stadionu. Výsledky: Jako základní užitky fotbalového utkání SK Slavia Praha na domácím stadionu byly identifikovány sportovní výkon, bezpečnost, stadion, doprovodný program, doprovodné služby a VIP služby. V rámci doprovodných služeb byla samostatně hodnocena fanzóna před stadionem, občerstvení v útrobách stadionu, oficiální klubový fanshop a rovněž sektory pro rodiče s dětmi. Z výsledků marketingového výzkumu následně vyplynulo, že s většinou užitků byli respondenti převážně spokojení. Největší spokojenost panovala...
Historie fotbalového klubu SK Slavia Praha od založení do roku 1945
Rejka, Lukáš
V diplomové práci se budu zabývat historií fotbalového klubu SK Slavia Praha. Začátek práce bude obsahovat fotbalovou historii ve světě a u nás. Dále bude členěna na jednotlivá období od počátků klubu do roku 1945. Fotbalové sezony budou rozepsány do kapitol a budou obsahovat výsledky zápasů. V jednotlivých kapitolách se zmíním o symbolech klubu, nejvýznamnějších osobnostech, nejslavnějších hráčích a trenérech, a stadionech fotbalového klubu SK Slavia Praha.
Analýza marketingové komunikace fotbalového klubu SK Slavia Praha během pandemie Covid-19
Hlaváč, Marek ; Turková, Kateřina (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
bakalářská práce nejúspěšnějšího českého fotbalového klubu posledních let SK Slavia Praha České republice dlouhodobě nejpopulárnějším sportem a pandemie Covidu 19 se ho značně dotkla, jelikož došlo dlouhému přerušení všech soutěží a profesionální soutěže se dohrávaly před omezenou kapacitou diváků. práci rozebírám teoretické poj e světa sportovního marketingu specifika financování fotbalových klubů v České praktické části rozebírám marketingovou komunikaci Praha se zaměřením na dvě období během pandemie prvním období zápasy nehrál vůbec a ve druhém se hrál diváků nebo s omezeným počtem diváků na stadionu. práci , jak se změnila komunikace klubu, která za normálních podmínek směřovala k fanoušci přišli na Zjišťuji, jaký obsah klub tvořil, aby si udržel a nadále získával fanoušky. Výsledkem je obsahová analýza dvou odlišných období, ze které vychází závěry a doporučení pro další
Historie fotbalového klubu SK Slavia Praha od založení do roku 1945
Rejka, Lukáš ; Kašpar, Ladislav (vedoucí práce) ; Krejča, Filip (oponent)
V diplomové práci se budu zabývat historií fotbalového klubu SK Slavia Praha. Začátek práce bude obsahovat fotbalovou historii ve světě a u nás. Dále bude členěna na jednotlivá období od počátků klubu do roku 1945. Fotbalové sezony budou rozepsány do kapitol a budou obsahovat výsledky zápasů. V jednotlivých kapitolách se zmíním o symbolech klubu, nejvýznamnějších osobnostech, nejslavnějších hráčích a trenérech, a stadionech fotbalového klubu SK Slavia Praha.
The Socialization of the management of SK Slavia Praha after playing UEFA Champions Leauge
van den Eeckhout, Gerbrand Henricus Andreas ; Nigrin, Tomáš (vedoucí práce) ; Oellermann, Thomas (oponent)
1 Tato diplomová práce začíná výzkumem nové vzrušující části teorie socializace, jejím aplikováním na socializaci managementu fotbalového klubu SK Slavia Praha prostřednictvím vyhodnocení konce roku 2007, kdy SK Slavia Praha poprvé a naposledy hrála základní skupinu Ligy mistrů UEFA. Tato diplomová práce se pokouší dokázat, že skutečně došlo k přenesení norem a hodnot z UEFA k SK Slavii Praha. Vedle toho se také pokouší dokázat, že socializace z předchozích let již není v klubu patrná, jelikož kontakty s UEFA (a ECA) byly již v důsledku absence mezinárodních zápasů ztraceny. Tento výzkum je prováděn skrze rozhovory se zaměstnanci klubu, jak s těmi, kteří v něm pracovali v roce 2007, tak i těmi současnými. Klíčová slova: SK Slavia Praha, UEFA, ECA, Socializace, Europeizace, fotbal, management
Slávistická srdce v proměnách doby
Stehlíková, Jana ; Houda, Přemysl (vedoucí práce) ; Vaněk, Miroslav (oponent)
Sportovní diváctví, je volnočasovou zábavou pro miliony lidí na celém světě. Zde se budu věnovat konkrétně divákům fotbalovým, kteří mají ve svém srdci klub SK Slavia Praha, jenž patří mezi nejstarší fotbalové kluby u nás a má širokou fanouškovskou základnu. Jak již název napovídá, budu se zajímat o fenomén fotbalového fanouška, který se od diváka odlišuje mimo jiné tím, že se identifikuje se svým klubem. Hlavním cílem této práce bude porovnání dvou historických úseků, období před a po pádu komunistického režimu v roce 1989. Tyto dvě časové roviny budu porovnávat na způsobech fandění, které se proměňují, vlivem emocí, které často vedou k neadekvátním reakcím a tím k výtržnostem a s nimi se pojícím policejním dozorem. Také mě bude zajímat vztah k největšímu rivalovi, klubu AC Sparta Praha a možnostem pořizování klubových artefaktů, které jsou dnes již k dostání v nepřeberném množství, ale vždy tomu tak nebylo. I fanoušci mají svá sdružení. Kromě vzniku sdružené fanouškovské podpory jako je Odbor přátel a Tribuna sever, které mají jako podpora klubu velký vliv, se v závěru práce se zaměřím na jejich vztah ke klubu, proč si zvolili právě Slavii a co pro ně znamená. Pro tuto práci jsem zvolila metody kvalitativního výzkumu, konkrétně orální historii a terénní výzkum, které mi přišly vzhledem k povaze...
Slávistická srdce v proměnách doby
Stehlíková, Jana ; Houda, Přemysl (vedoucí práce) ; Vaněk, Miroslav (oponent)
Sportovní diváctví, je volnočasovou zábavou pro miliony lidí na celém světě. Zde se budu věnovat konkrétně divákům fotbalovým, kteří mají ve svém srdci klub SK Slavia Praha, jenž patří mezi nejstarší fotbalové kluby u nás a má širokou fanouškovskou základnu. Jak již název napovídá, budu se zajímat o fenomén fotbalového fanouška, který se od diváka odlišuje mimo jiné tím, že se identifikuje se svým klubem. Hlavním cílem této práce bude porovnání dvou historických úseků, období před a po pádu komunistického režimu v roce 1989. Tyto dvě časové roviny budu porovnávat na způsobech fandění, které se proměňují, vlivem emocí, které často vedou k neadekvátním reakcím a tím k výtržnostem a s nimi se pojícím policejním dozorem. Také mě bude zajímat vztah k největšímu rivalovi, klubu AC Sparta Praha a možnostem pořizování klubových artefaktů, které jsou dnes již k dostání v nepřeberném množství, ale vždy tomu tak nebylo. I fanoušci mají svá sdružení. Kromě vzniku sdružené fanouškovské podpory jako je Odbor přátel a Tribuna sever, které mají jako podpora klubu velký vliv, se v závěru práce se zaměřím na jejich vztah ke klubu, proč si zvolili právě Slavii a co pro ně znamená. Pro tuto práci jsem zvolila metody kvalitativního výzkumu, konkrétně orální historii a terénní výzkum, které mi přišly vzhledem k povaze...
Marketingová strategie fotbalového klubu SK Slavia Praha
Ježek, Tomáš ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií fotbalového klubu SK Slavia Praha. Hlavním cílem práce je tuto strategii zhodnotit. Bakalářská práce je rozdělena do čtyř kapitol. V první, čistě teoretické, kapitole je uveden teoretický základ týkající se marketingové komunikace a marketingu ve sportu. Druhá kapitola je zaměřena na fotbalový klub SK Slavia Praha. Popsána je jeho současná situace a zejména pak současná marketingová strategie. Ve třetí kapitole se nachází vyhodnocení marketingového výzkumu. V poslední kapitole bakalářské práce dochází k interpretaci získaných dat z provedeného marketingového výzkumu a následně k zhodnocení současné marketingové strategie klubu. Uvedeny jsou i náměty na její zlepšení do budoucna.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.